Informatie

9 februari 2016

Hallo,

Nee ik ben nog niet gestart, dat zal op 23 mei zijn.

Op 21 mei tussen 14u en 17 u doorlopend voorzien, van een hapje en drankje op camping Kompas te Nieuwpoort. Iedereen is welkom!

Nu ben ik nog bezig, met een beetje administratie en uitzoeken materiaal voor mijn rugzak.

De route (4000km) die ik volg zal min of meer, de frontlijn van 1914/1918 zijn.

Ik probeer zoveel mogelijk wandelroutes te volgen, hetgeen niet altijd mogelijk is.

Het is dan ook een noodzaak om met een wandel gps te werken, gekoppeld aan wandeltracks van andere wandelaars en gewone wandelpaden.

Ik vraag dan ook langs deze weg, of er iemand is, die mij kan helpen aan een wandel gps (in bruikleen) en wandeltracks die de richting van mijn route uitgaan (zie kaart op http://vercauterenleo.reislogger.nl

Bij deze wil ik ook mijn broer guy bedanken voor het realiseren van de reislogger en de opvolging ervan.

Hij zal vanaf de start op 23 mei, dagdagelijks mijn locatie aanvullen in de reislogger, en mij verdere logistieke steun garanderen.

Bedankt daarvoor.

Grtjs Leo

1. Chris en Fernand:
    9 februari 2016
    Leo wij wensen jouw een heel goede start en een nog betere aankomst, en zouden graag je route volgen.
  2. Peregrinofrans:
    10 februari 2016
    Er staat je een prachtig pad te wachten...! Wel vraag ik me af of het veilig is in de Balkan. Ik had vorig jaar het plan om de Via Egnatia vanaf Istanbul te lopen doch kreeg van Buitenlandse zaken te horen dat het daar niet veilig was. Ik wens je veel plezier toe ...
  3. Guido vercauteren:
    11 februari 2016
    Dat is minder goed nieuws Leo, ik zou maar eens goed informeren aan Buitenlandse zaken of het wel veilig is in de Balkan!
  4. Jef de leurder:
    11 februari 2016
    Bedankt voor jullie reactie's . Volgens reisadvies buitenlandse zaken zijn de landen waar ik doorwandel, veilig , enkel oppassen zoals inBelgie. Wel zal ik mij bij start wandeling ,registreren bij buitenlandse zaken, die mij dan kan verwittigen als de situatie veranderd .
  5. Vera:
    11 februari 2016
    He Leo zou toch goed oppassen want daar wat jij gaat doen ,niet veilig,bewonder en zeg chapeau wat je gaat doen ,maar oppassen hoor,je hoort mij niet veel ,maar daarom vergeet ik je niet hoor,bye grtjes en knuffel he en sterkte
  6. Vercauteren marc:
    24 februari 2016
    Hallo broer,
    Ik vind tof wat je wil gaan presteren met je tocht.
    ik weet niet of het en goed idee is ,mar heb een voorstel.
    bij deze zou IK en hoop veel andere mensen die jou gaan volgen;
    1cent in een potje steken voor elke km die je hebt afgelegd.
    je zou de opbrengst( 40 euro )per ieder die hier wil aan mee doen,
    om met dat geld aan één of ander goed doel te schenken;BV de oorlogskinderen of andere.,
    alvast binnekort een veilige en mooi avontuur te gemoet.
    groetjes je broertje Marc
  7. Betty:
    27 februari 2016
    Halo broertje ik ga jou zeker volgen , jij gaat dat goed doen . Je zusje Betty
  8. Kathy:
    9 maart 2016
    wens je een goede start,hopelijk niet teveel problemen en veel geluk en goede gezondheid tijdens je trip,kathy(calpe)
  9. Fabrice Gaublomme:
    13 maart 2016
    Leo,
    Ik wens je het allerbeste toe in jouw calvarietocht en kijk nu reeds uit naar de verhalen die je onderweg zal oprapen. Ik ga deze reis via de digitale weg op de voet volgen.

Groetjes
    Fabrice
  10. Joe bentele bar cuba libre calpe:
    28 maart 2016
    te deseamos lo mejor para ese camino tan largo, dios te bendiga, muchos saludos desde el bar cuba libre de calpe
  11. Monique Geeurickx:
    20 april 2016
    Beste Leo,
    Namens de vzw Kindergeluk wens ik je alle succes toe met deze indrukwekkende trektocht. Een grote dankjewel namens onze vereniging maar vooral ook in naam van de kinderen die we met jouw steun zullen kunnen helpen.
    Groetjes,
    Monique
  12. Ahmed:
    2 mei 2016
    beste kamaraad

ik vind het bangelijk wat je gaat doen en knap dat je weer aan de andere denkt, het voorstel van je zus vind ik ook goed ik hou je zeker in de gaten en wens je een toffe reis met veel vreugde en plezier , mijn steun heb je
  13. Ahmed:
    2 mei 2016
    ps het voorstel van je broer