Voetbal Belgie- Zweden kijken in Bar café Chez Mom (Baccarat, Frankrijk).22-06-2016

22 juni 2016 - Baccarat, Frankrijk

Toen ik in pittabar iets had gegeten, vroeg ik ofdat er in buurt een café is met TV om België -Zweden te zien, maar ze zegde daar en ook de plaatselijke bevolking dat ze geen café weten met tv....... maar ik volgde mijn neus …en zit nu ik op terrasje en …… een vlaming is de cafébaas haha wat een goede neus , zijn naam is Rudy...en we zijn er klaar voor.

22-06-2016-10

22-06-2016-11

1. Vera:
    22 juni 2016
    Wel Leo ne doet het goed geniet even van de voetbal ik ben zelf niet zo voor de Belgische voetbal ,'maar ale geniet er even van en doe zo voort he , bye bye xxx
  2. Monique Verbeeck:
    22 juni 2016
    Geniet ervan Leo en hopelijk kun je ene drinken op de winst van de Belgen! Nog veel wandelgenot hé, hou je goed !
  3. Chris en Fernand:
    22 juni 2016
    Amai wat een neus, volg die maar verder en geniet van de voetbal
  4. David:
    22 juni 2016
    hop met de beentjes, dat gaat goed vooruit precies, zo door Europa rondhossen, plezante blog trouwens
  5. Franky:
    23 juni 2016
    ge gaat ze nog verscheidene keren zien sjotten Leo, ' los Diabolos ' want ze hebben een goede loting tot in de finale ;kan niet beter, volgende match is zondag 21u tegen Hongarije ! hop naar de top !