Van Somme-Suippe,Frankrijk naar Chemin de l'Alleval, BP 90, 51800 Sainte-Menehould

11 juni 2016 - Somme-Suippe, Frankrijk

Leo-11-06-2016-05

Om 6.20 opgestaan, het was droog. Bij vertrek aan het soldatenkerkhof begon het te gieten. Ik was mijn gps vergeten in stellen. Nam mijn smartphone om de code in te drukken, de druppels vormde verkeerde code. Are lap alles geblokkeerd, en mijn puk code totaal vergeten, wat was dat stom. Ondertussen bleef het gieten, mijn poncho aan, en wegwezen, verstand op nul. Na een tijd werd het droger. Ja dan zal ik onderweg een pre paid card aanschaffen, maar geen enkel dorp iets open. Tot in Sainte Menehould, kocht ik een sim card van Orange. Betaalde...maar ze werkte niet, men moet geregistreerd zijn op adres. en dat duurt 3 dagen. Ondertussen was ook mijn batterij plat. Dan maar door naar camping Le Grelette....ook daar was er geen wifi, technische storing. Op de camping veel Nederlanders, een praatje gemaakt en info reislogger doorgegeven. 30km (449.3km:) grtjs leo

Leo-11-06-2016-08

Leo-11-06-2016-02

Leo-11-06-2016-01

1. Franky:
    11 juni 2016
    oei Leo, kun je geen contact maken met uw provider , via internet en uw gsm nr doorgeven ....? Of via andere telefoon hulp vragen ... Hoplijk krijg je vlug een oplossing.... Frankrijk is nu wel in feeststemming met hun voetbalfeest, hopelijk pik je hier wel enige goeie momenten mee op ....
  2. Leo van dijk:
    11 juni 2016
    Leo, nieuwe pukcode kan je bij je provider op vragen, in je "mijn" omgeving ... Of een nieuwe simkaart kopen...succes daar ... En het gaat een keer droog worden :-)
  3. Erna Michiels:
    11 juni 2016
    Oeps maar weet na regen komt zonneschijn ☀️☀️☀️☀️☀️
  4. Willy:
    12 juni 2016
    Hopelijk weer snel in de ether en snel uit de regen !
  5. Verheyen John:
    12 juni 2016
    Mateke dat was je dagje niet volgens mij. Hopelijk horen wij jou snel terug want de verhalen mogen hier niet stoppen ze. Hopelijk ist vandaag (zondag) wat beter gegaan. Leo een vraagje (misschien wat te voorbarig) maar kan jij ons zeggen wanneer jij ongeveer in kroatiê bent om te stappen? Nog veel succes met je verdere reis, hopelijk zonder nog al te veel ongemakken. Wij duimen voor jou dat weet je toch ai mateke. Grtjes van ons beiden John en Melt
  6. John:
    12 juni 2016
    wie heeft die map als je de gsm gekocht hebt ligt die niet bij u broer