Van Plitka Draga Gornja, 53288 Ribarica, Kroatië naar hostel Val Karlobag, Kroatië

27 augustus 2016 - Karlobag, Kroatië

Natuurlijk iets klein gaan eten “haha” een visje! Tussen de duimen, ja toch een 20 cm. Juist gevangen denk ik, hij was heel lekker, met witte wijn…en het kan niet anders, uitzicht op zee. Zonsondergang en rode schijn aan de horizon. Naar mijn tent, die al terug wat afgekoeld is, ze stond in de volle zon. De kaas was gesmolten in mijn brooddoos. Dan heb ik maar een brok kaas morgen. De dame van de camping deed haar ronde, rookt gij vroeg ze. Nee ik niet, geen peuken op de grond hé, wat een gendarme, maar ja ze heeft ergens wel gelijk. De manier waarop is iets anders. Slapen dan, ja mijn zelf opblazend matje is versleten. Gisteren loste een stuk van het gewafelde deel,en zorgde voor blazen dat alsmaar groter werd. Dat wordt een woelige nacht, en een gevecht met het matje. De blazen werden groter, onmogelijk om op te slapen. De tent stond op keitjes, ook dat nog. Ze priemden in mijn lichaam. In alle bochten wrong ik mij, om toch een beetje goed te liggen. Het resultaat was, hazenslaapjes, en vechten met het matje. Zeer vroeg eruit vandaag zou ik 42 km doen, naar de volgende camping. Het matje nam ik nog mee, misschien dat het volledig opgeblazen is, dat ik erop kan slapen, zoals een waterbed. Met volle moed weg. Een flinke pas, langs de weg. Na een 5-tal km, passeerde ik een hostel, was nergens aangegeven. Ook niet op smartphone. Even nadenken nu. Het was bijna 7uur, ik zou nog 37 km moeten gaan en wilde dan een rustdag nemen. Als ik hier nu slaap, dan doe ik de overige km morgen. En hier kan ik op zoek naar een slaapmatje. Ok dan stop ik hier in Karlobag hostel Val. Nog te vroeg om in te schrijven, wat rondgegaan, een chocomelk gedronken, en iets gegeten aan het water. Om 10uur, ik naar binnen, normaal kan je om 14 uur inschrijven. Ik liet het boekje lezen...en kreeg een kamer alleen en mocht er op. Amai een bed…ik ging liggen en om 12.30 werd ik wakker. .dat heeft deugd gedaan. Nu nog winkelen en dat matje. Ik blies het op om te testen of ik er kon op slapen, was precies een ballon, jawatte ik heb het in de vuilbak gekieperd. Een soort isomo-matje  gekocht, we zien wel of ik er goed op slaapt. Ja vandaag een korte tocht, een halve rustdag. Vandaag 5,2 km (2120,5 km)grts Leo

Info: Na 2000 km

Informatie voor donatie voor de 3 goeden doelen.

27-08-2016-1227-08-2016-1327-08-2016-1427-08-2016-1527-08-2016-1627-08-2016-17

De Gendt Franky 11/08/2016 is aan lijst van de donateurs toegevoegd.

Zijn er problemen met hoe je een donatie wil doen, of dat je niet op de lijst wil komen, gelieve dan aan guido vercauteren via email ([email protected]) dit te melden.

27-08-2016-01

27-08-2016-10

27-08-2016-11

1. Erna Michiels:
    27 augustus 2016
    Wooooooow ,knap zeg ,herinneringen komen boven van toen ik in de jaren 80 jaarlijks op vakantie ging 'bij mensen thuis logeren' wat een prachtig 'Joegoeslavie ' was dat .
    Zou het terug willen doen ,wie weet.
    Leo ,we hopen dat je goed op je matje slaapt
  2. Lydia Thys:
    28 augustus 2016
    Je maakt wat mee, maar ja een slaap-matje dat al drie maand meegaat dat mag wel eens vervangen worden na alles wat dat matje heeft meegemaakt zo in de regen,nog véél moed en als we elkaar terug zien drinken we een goed wijntje he!!!
  3. Verhaegen heidi:
    28 augustus 2016
    Is blijkbaar een heel avontuur ,maar dat is echt uwe dada he .
    Geniet van elk moment .Groetjes Heidi