Een noodzakelijk woordje

1 juni 2016 - Roye, Frankrijk

Hallo , even een uitleg over de dagdagelijks bijdrage van mijn tocht. Het is mijn broer guido , die alle info die ik hem dagelijks toestuur , verwerkt tot een degelijk geheel , en dan op de reislogger zet. Ik.bedank hem daarvoor hij is er dan ook steeds mee bezig.
Ik vind de vele reacties ook tof, en motiverend , ik lees ze zeer gretig. Maar ja, het is moeilijk voor mij om steeds te antwoorden op iedere reactie ik blijf echter naar jullie reacties uitzien en zal ze zeker lezen. Bedankt iedereen, en bedankt Guido. Grtj Leo/

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Franky:
    1 juni 2016
    je gaat naar de zon Leo, zoals¨Parijs-Nice ' de rit naar de zon' ... :-)
  2. Franky:
    1 juni 2016
    zonet referendum v d dok ingevuld en morgen posten
    op alles ja geantwoord, kwestie van solidair te zijn met de mannen he ? leo . Dat komt goe denk ik !
  3. Guido vercauteren:
    1 juni 2016
    Graag gedaan broer, en .........geen snurkconcert s'nachts meer hé, want je houd de vogels uit hun slaap! hihihi
  4. Nicole De Lathouwer:
    1 juni 2016
    het is heel tof van de Guy en het is een waar genot om jou Leo, te volgen op je avontuurlijke voettocht. Herwig volgt het ook mee. Nog veel succes en geniet van de birds and the bees. Grtjs Nicole (wife of Herwig de Guy zene moat)
  5. Marina:
    1 juni 2016
    nog heel veel succes, een geweldig initiatief
  6. Smet eddy:
    1 juni 2016
    Wil je wel ns komen opzoeken op n camping. Vlgd week misschien? Kom wel met f moto en m tent dan.
  7. Chris en Fernand:
    1 juni 2016
    Wij zien ook dagelijks uit naar je verslag en breng er Fernand dan van op de hoogte, hij zit niet op facebook, en hou de moed er in, maar dat zal wel he. Het betere weer komt er aan.
  8. Monique Verbeeck:
    2 juni 2016
    Chapeau Leo ! Doe zo voort, ik bewonder uw motivatie en kan me voorstellen dat uw reis u een supervoldoening geeft! Gij zijt nen topgast en de mensen die je op uw tocht tegenkomt zullen dit ook geweten hebben xxx
  9. Johny Van damme:
    2 juni 2016
    Sterke prestatie Leo makker!!!
    Doe zo verder en ik wens je een behouden reis
  10. Frank vandekerckhove:
    2 juni 2016
    Ook op mijn voetreis naar Rome werkte ik zo : een goede vriend plaatste al mijn informatie op de blog . Ikzelf plaatste er iets op als ik een PC "vond". Op die manier ontstond er ,net als bij jou, een mooi verhaal.
    Frank Vandekerckhove
  11. Michel arnouts:
    Fijne stap dagen Leo. .je bent op Veel vlakken ,
    voor veel mensen ..Een voorbeeld en inspiratie bron.
  12. Vera:
    2 juni 2016
    Stuur wat zon naar hier Leo als je dit tegenkomt ,en veel succes met je reisroute ,bye bye xx