Van Dombasle Argonne, Frankrijk naar Verdun camping Les Breuils, Frankrijk

13 juni 2016 - Sainte-Menehould, Frankrijk

Route zie deze LINK

Wakker om 6.15, even buiten kijken, in verte donkere wolken...blijven liggen dus. En inderdaad na een 30 min gietende regen. Amai amai, kletterend tegen het tentzeil. Het ging over, nu in entree prise inpakken. Alles heeft zijn plaats, en het was snel klaar. De weg ging los door militair domein, is wel toegelaten. Het landschap veranderd in een meer heuvelachtig landschap, met ongelofelijke vergezichten. Het is een korte etappe, en na 17km kom ik aan in Verdun camping Les Breuils. Een Duitser vroeg vanwaar ik kwam ...en ik legde mijn route uit, hij noteerde meteen de gegevens van mijnreislogger. Meteen opzoek naar herstel van smartphone, dat is iets voor morgen. 17 km (492.9 km. grts Leo

13-06-2016-02

13-06-2016-04

13-06-2016-01

13-06-2016-03

1. Chris en Fernand:
    13 juni 2016
    spijtig van die regen he
    maar het gaat tegen einde deze week beteren, dus volhouden.
  2. Erna Michiels:
    13 juni 2016
    Wooow leuk die fotokes ,even jammer van de regen maar zal wel droger worden ,gisteren nog met Patty op het plaatsje aan het water gezeten waar jij ons hebt meegenomen in Calp ,ze vond het mooi
  3. Johan c:
    14 juni 2016
    dag Leo mooie tocht en goed reisverhaall, landschappen en mensen vertellen hun verhaal een beetje boeddhisme...stap maar voort door berg en dal , stappen is een andere manier van leven, so long!
  4. Theo:
    14 juni 2016
    Nog vele mooie en droge dagen ,geniet ervan .