Van Camping de la pointe in Bourg et Comin, Frankrijk naar camping Au Bord De Laisne in Guignicourt

6 juni 2016 - Guignicourt, Frankrijk

ROUTE zie deze LINK

Om 6.30 u, ging mijn linker oog eerst open en dan mijn rechter, dus tijd om op te staan. Het fitten van mijn rugzak wordt een routine. Om 8 u op stap.

Het is mistig, zon doet moeite om erdoor te komen. Hopla een pad ingeslagen het ging stilaan overslaan in hoog gras.

En het was verzadigd met water en drong in mijn wandelschoenen.Terug naar de weg...tot een ander pad, na een tijdje een invasie van muggen. Ze slurpte er lustig op los, vooral mijn kuiten.Rugzak snel uit, anti insecten spray en weg zijn ze.

Wat verder kom ik twee Franse kerkhoven en een monument van de artillerie 14/18 tegen.

Om 10u is de zon er volledig doorgekomen voor de rest van de dag. Ja dat is zweten geblazen.

Mijmerend liep ik verder…toen plots een auto stopte voor mij, "Helaba"..dat is Michel! Was wel een verademing van eens bekend volk te zien! We hebben een beetje gepraat, fotootje en verder afscheid genomen.

Rond 14.30 kwam ik aan de camping. Een man kwam naar mij toegestapt, en zei “bonjour Leo”, hij stond daar mij op te wachten met een gekoelde fles champagne."Van Michel zei hij, "wat een leuke verrassing zei ik ", en ik heb een glaasje gedronken met de eigenaar Richard.We hebben wat gepraat over mijn doel enz., en ik zegde ook, "de Michel is wel een beetje gek hé".  Hij zei "en gij ook, met uw tocht van 4000 km. Hij vroeg gegevens om op één van de goede doelen te steunen, waarvan dank Richard.In ieder geval ook bedankt Michel en santé.

REIMS-DAGTRIP-RANTOUR

Vandaag 27 km morgen ook 27 km. Grtjs leo

De zon doet een poging om 7 s morgens.

De zon doet een poging om 7 s morgens

06-06-2016-05

France begraafplaats Portavert.

France begraafplaats Portavert

France begraafplaats Portavert.

France begraafplaats Portavert-01 (2)

Muggenparadijs!

Muggenparadijs

Muggenparadijs!

Muggenparadijs-01

1. Ludo:
    6 juni 2016
    Je krijgt al kleur Leo van de zon
  2. Franky:
    6 juni 2016
    super Leo ! Het beter weer is in aantocht !
  3. Anja:
    Idd 4000 km...een beetje zot...maar wel zot goed bezig
  4. Michel arnouts:
    6 juni 2016
    Het was leuk je plots te ontmoeten Leo
    Je doet dat goed. .en je zit in goeie conditie
    santé. .
  5. Vera:
    7 juni 2016
    He Leo je doet net goed he ,en het weer valt mee nu,hopelijk gaat het voor niet ge warm worden ,veel sterkte ,bye bye XXX