Het is bijna zover, nog 5 dagen!

Niet vergeten!

Op 21 mei tussen 14u en 17 u is er gratis een hapje en drankje voorzien op camping Kompas te Nieuwpoort. Daarna is het ieder voor zich, om bv zelf eten te bereiden of te gaan eten, je kan ook zelf drank meenemen, of ter plaatse kopen!

Ik verwacht jullie allemaal

Leo

1. Chris en Fernand:
    18 mei 2016
    Leo spijtig genoeg kunnen wij niet aanwezig zijn, maar wensen jou het aller allerbeste, en vooral zorg goed voor jezelf en luister naar je lichaam. met onze gedachten zullen we er zeker bij zijn en dikwijls aan je denken, en achteraf gaan we toch nog eens afspreken he.
  2. Vera:
    18 mei 2016
    He Leo ik wens je veel geluk en sterkt Pé ,maar geraak niet tot in Nieuwpoort ,geen vervoer :wees voorzichtig je bye bye xxx
  3. Eric Reekmans:
    19 mei 2016
    Alle succes toegewenst voor deze zware prestatie die je gaat doen! Als fervente wandelaar weet ik dat het soms zeer zwaar zal zijn! Op die momenten kan je terugdenken aan jou militaire dienstplicht als ParaCdo! Groeten, Eric Reekmans
  4. Polle Kerckhofs:
    Het Leo ,
    Wens je enorm veel succes toe op je geweldig avontuur .
    Na je trip naar Compestella weet ik tot wat je in staat bent .
    Hopelijk verloopt alles goed zodat je ook deze prestatie tot een goed einde kan brengen .
    RESPECT
    Groetjes , Polle
  5. Annemie:
    19 mei 2016
    Hoi Leo,ben jij zondag nog op de camping, of ben je dan al vertrokken. Grtjes Annemie en Jacques
  6. Jef de leurder:
    19 mei 2016
    Ik ben dan nog op camping.
  7. Beatle:
    20 mei 2016
    Amaai leo ; Knap makker wist na wel da ge ginne gewone waard maar dit , Prachtig makker , zou het ni kunne . wens je alvast een goede thuis komst,
  8. Hayrettin kantarcı:
    21 mei 2016
    Alle succes toegewenst voor deze zware prestatie die je gaat doen! Als fervente wandelaar weet ik dat het soms zeer zwaar zal zijn! Op die momenten kan je terugdenken aan jou militaire dienstplicht als ParaCdo! Groeten,HAYRETTIN
  9. Viviane Daems:
    23 mei 2016
    Leo, heel veel succes en wees voorzichtig. Tot binnen een maand of 7.