Beste familie, vrienden en alle die mijne reislogger opvolgen!

30 juni 2016 - Cernay, Frankrijk

30-06-2016

30-06-2016-01

Ja dit is al de laatste dag van de maand juni. Gisteren nog even vlug boodschappen gedaan voor het avondeten, “bouf bourgingion “of zoiets, ik had mij ook een klein flesje wijn bijgekocht, met als dessert, perzik uit Spanje.

30-06-2016-03

Veel Nederlanders hier op de camping. Arnold, ging de richting uit van Grand Ballon 1424, meter hoog. Ook wild kamperen stond op zijn programma. Hij heeft mijne reislogger genoteerd, en ging deze zeker eens bekijken. Degelijke wifi hier, ik profiteerde ervan om trein van Bazel naar Italië op te zoeken. Ik zal maandag om 7 u aan het station van Bazel moeten zijn, dat is voor later. Tijd om te slapen nog even contact met John Panis gemaakt…ik dacht dat hij dood was, haha bij wijze van spreken hé. Goede reis naar Normandië John.

Ja dit nog, ik bedank iedereen voor jullie reacties op deze logger, zoals reeds gezegd ik kan niet op alles reageren, maar ik kijk er wel naar uit, en het motiveert mij ook.

30-06-2016-02

En zeker niet vergeten de flyers overal uit te hangen he…”nu moogt ge het eens uithangen”, hé!

En Guy ik vind dat gij dat knap doet, het dagelijks coördineren en in stand houden van deze blog. Bedankt broer!

30-06-2016-04

1. Brigitte:
    30 juni 2016
    Super fier oo u nonkel x
  2. Anja:
    30 juni 2016
    Nog steeds goed bezig....tof je te kunnen volgen
  3. Michiels Patty:
    30 juni 2016
    Super fier op jou vind het héél knap wat jij presteert hoor (y)
  4. Pierrette Schallier:
    Hallo Leo
    Goe bezig, zeg! Je bent een kanjer.
    Ondertussen heb ik de Albanese vertaling, hoor. Hier komt hij:
    Hallo, mijn naam is Leonardus Vercauteren. Op 23 mei ben ik gestart van Nieuwpoort (België) voor een voettocht van 4000 KM naar Gallipoli ( Turkije). Langs het front van de Eerste Wereldoorlog. Dit voor 3 goede doelen: 1)UNICEF (kindsoldaten), 2) kinderen in armoede (Kindergeluk) , 3)Liga Voor Mensenrechten. Verdere info http://vercauterenleo.reislogger.nl.or 3

Pershëndetje, emri im është Leonardus Vercauteren. Me 23 maj jam nisur ne këmbë nga Nieuwpoort (Belgjikë) per te bërë nje udhtim prej 4000 KM në këmbë deri ne Gallipoli (Turqi). Unë po ec pergjatë frontit të Luftës se Parë Botërore. Këtë e bëj për 3 qëllime bamirsore: 1) UNICEF (fëmijët ushtarë), 2) Femijët e varfër (Lumturia e fëmijve), 3) Shoqate e të drejtave te njeriut.
    Informacione te tjera mund te merrni ne http://vercauterenleo.reislogger.nl.or 3.

Nog een aangename reis verder. Groetjes Pierrette
  5. Heijndrickx Franky:
    30 juni 2016
    He Leo,knappe prestatie tot heden en ben zeker tot eindstation,de juiste spirit bij de juiste man Go For It Bro
  6. Dirk & Lucy Janssens:
    30 juni 2016
    Tof je zo te kunnen volgen Leo, je haar is er al terug van begingen groeien zag ik op de foto. Dat zal wel van de regen komen. Groetjes Lucy & Dirk.
  7. Lydia Thys:
    30 juni 2016
    Nogmaals proficiat respect Leo !!!