Van Baccarat, Frankrijk naar Camping Vosgina in Moyenmoutier, Frankrijk

23 juni 2016 - Moyenmoutier, Frankrijk

Laat terug op de camping, er zijn veel caravans bijgekomen. Mijne “was” hangde te drogen, maar de waslijn lag plat, en er was gene wind! Wat verder stonden kinderen te lachen, mijn vaststelling…. niet erg, vakantiepret voor hen. Plots waren ze verdwenen ze moesten gaan slapen. Ja ook voor België begint bijna de schoolvakantie…dan worden de prijzen ook duurder en wordt het veel drukker. Rond 11.30 kruip ik in mijn tent, en een droge tent! Om 7 u op voor een korte etappe, 12km, op mijn gemakske dus. De streek veranderd duidelijk. Gemengde loof en dennenbossen, doet denken aan de Ardennen, maar enkele dagen verder komen er toppen van om de bijna 1000 meter. Op de camping Vosgina aangekomen, tijd zat om mij te instaleren, de zon schijnt stevig 33 graden. Een plekje uit de zon gezocht. Morgen naar Saint Die De Vosges 14 km maar ik denk dat ik een stukje verder ga, want anders zit ik met de dag erop met meer dan 33km. En ja morgen slaap ik in B&B van Patrick Kiel , hij komt mij halen en zet mij op dezelfde plaats terug af. Vandaag 12 km (697.9)

23-06-2016-01

2. Erna Michiels:
    Dit is echt wel prachtig zeg ,groetjes van Carl ook
  3. Hansen Marc:
    23 juni 2016
    Ze moeten van de Leo zijne was afblijven........Leo, nogmaals chapeau voor uw prestatie en het wordt dag op dag een grotere drang om uw reisverslagen te lezen, dus doe zo verder.
  4. Chris en Fernand:
    23 juni 2016
    eindelijk zonder regen? hier heel warm en vochtig, en nu donker en onweer op komst.
  5. Rik:
    24 juni 2016
    Ge zal de koor wel niet goed vast gemaakt hebben
  6. Gybels h:
    24 juni 2016
    ja ja kinderen hebben zo hun eigen zin voor humor.Zet uw zonnehoedje
    nu maar op grt Hugo Calpe
  7. Vera:
    24 juni 2016
    Prachtig daar en af en toe is genieten en rusten met een goed pint he Leo ,groetjes en doe zo voort ,bye xxx